Francois viert zijn verjaardag in Nha Trang

We zijn nu 3 dagen in Nha Trang en genieten van de zon, zee en ons prachtige hotel aan het strand. Dit resort is echt een aanrader voor degenen die wellicht naar Vietnam gaan. (Yda!!)
We luieren vooral aan het strand, lezen boeken en nemen regelmatig een duik in het zwembad of de zee. Ons verblijf hier doet ons vaak aan Bali denken.
Nha Trang is een bijzondere badplaats waar veel Vietnamezen vakantie houden.
Het is echt warm, zo’n 36 graden overdag. ‘s-Avonds koelt het af naar 28 graden. Inmiddels zijn we gewend aan deze temperaturen en passen onze leefstijl heel makkelijk aan(.......) Francois is vandaag 56 jaar geworden en op het strand verrast met taart en champagne (zie foto’s). Proost, en dat we nog vele lange reizen met z’n drieen mogen maken. Want op reis zijn we pas echt in ons element!
Behalve reizen zijn Danja en Willy ook enorme liefhebbers van (voet)massage en dat kun je hier te kust en te keur krijgen. Zelfs Francois heeft zich daar aan kunnen overgeven en nu is hij helemaal verkocht. Hadden we direct een gedenkwaardig kado voor hem: een Vietnamese lichaamsmassage in een van de sfeervolle Spa oorden hier. En omdat we dan op hem moeten wachten nemen Willy & Danja er gelijk ook maar een. Het was HEERLIJK!
We hebben niet veel tekst over ons verblijf hier. De foto’s en video geven een betere indruk dan een verhaal. Vanmiddag verlaten we dit paradijs voor een 9 uur durende treinreis naar onze volgende belevenissen in Hoi An. Kan Francois in de trein eindelijk beginnen met het boek over het levenswerk van Joseph Campbell ( dank voor dit mooie kado, Gregoire!).

Mail adres tijdens ons verblijf in Vietnam is fcpeters@zonnet.nl

Marijke

Gefeliciteerd Francois. Jij viert je verjaardag vast vaker op bijzondere plekken op deze wereldbol. Wat een heerlijke plek hadden jullie in Nha Trang. En dan die massages, super verslavend toch. Nog een maandje geduld voordat ik me over kan geven aan de massages in Maleisie. Ik ben ervan overtuigd dat jullie je in Hoi An ook uitstekend zullen vermaken. En wij hier in NL met 13 graden, regen, regen en nog eens regen. brrrrrrrrrrrrrrrrr. Helaas was de sauna helemaal volgeboekt. Ik moet met een warm bad genoegen nemen.

Mary-Lou

Wauw, dat klinkt heeeeerlijk en ziet er prachtig uit!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en koester de warmte;-) (hier herftst:-()

Sylvia

Wat een heerlijke plek om jarig te zijn. Nogmaals van harte. Heerlijk om jullie als reizigers in Vietnam te volgen. Ineens komen diep verborgen herinneringen van mijn reis 5 jaar terug naar boven:)). Dank daarvoor!

Trude

Gefeliciteerd Francois ! Een betere verjaardag had toch niet gekund.
Ik vond Nha Trang ook leuk!
Nu op naar Hoi An.
Goede reis met de trein.

Lieve groet Trude

Leontine

Nadat wij weer terugkwamen in de bewoonde wereld (na 3 dagen Brussel trokken Maria en ik ons een paar dagen terug op het Franse platte land) lazen we weer met plezier jullie avonturen. Allereerst nog van harte Francois, goed uitgekiend om op die prachtige plek jarig te zijn! Wat een tegenstelling om dan vervolgens zo'n treinreis te maken, vooral omdat ik weet hoe dol jullie zijn op beestjes etc. Geniet van het heerlijke tropische klimaat, want wij doen hier bijna weer de kachel aan.
Veel groetjes, Leontine en Maria